Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΣΑΚΕΙΟ


2 - 4 - 2015




 






















ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΡΣΑΚΕΙΟΥ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΙΣΤΡΑ ''ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ''
Ενορχηστρωση ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Διευθυνση Ορχηστρας ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
 





 ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΡΣΑΚΕΙΟΥ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ενορχηστρωση Θανος Κοτσιαμπασης
Σολιστ Θανασης Τσολακης
ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ 'ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ'
Δυευθυνση Ορχηστρας ΚΑΜΠΑΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
 


 

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Φωτογραφία του Kampanis Samaras.




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ - 2/4/2015, Ώρα 7:00 μμ, Αρσάκειο Σχολείο Θεσσαλονίκης (Αίθουσα Εκδηλώσεων)

 Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων "Σπύρος Σαμάρας" & της παιδικής Χορωδίας του Ωδείου "Ε. Σαμαρά" & "Αστρινίδειο" Ωδείο Θεσσαλονίκης

Games of Thrones
Music by Ramin Djawadi, Ενορχήστρωση: Γιώργος Συμεωνίδης
He’s Pirate
(Ενορχήστρωση: Καμπάνης Σαμαράς)
DO-RE-MI - The Sound of music (Musical)
Από το μιούζικαλ του Richard Rodgers, σε στίχους του Oscar Hammerstein
(σολίστ: Σοφία Αγαπίου & Νίκη Κοεμτζοπούλου)
(Ενορχήστρωση: Αποστ. Νικούλη)
Musical “Filder of the Roof
Jerrold Lewis "Jerry" Bock (1928-2010)
Ενορχήστρωση : Κων/νος Χαϊνογλου
What a wonderful world
Music by Bob Thiele (1922-1996)
Ενορχήστρωση : Θάνος Κοτσιάμπασης, Σολίστ: Θανάσης Τσολάκης
Summer Nights – Musical “Grease”
composition administered by The Harry Fox Agency
Ενορχήστρωση: Έλενα Λιναρδή
σολίστ: Sandy- Εύη Γρηγοριάδου & Danny – Θανάσης Τσολάκης
Doody-Εύη Βασιλειάδου & Roger - Νίκος Καπετάνιος
Tritsch –Tratsch Polka op.214
J. Stauss (1825-1899) – Ενορχήστρωση: Καμπάνης Σαμαράς

Συμμετέχουν:
• Μικτή Χορωδία "Νίκος Αστρινίδης"
• Παιδική Χορωδία των Ωδείων "Ε. Σαμαρά" & "Αστρινίδειο"
• Νεανική Χορωδία του 1ου Γυμνασίου Τούμπας
• Νεανική Χορωδία 32ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
• Συμφωνική Ορχήστρα "Σπύρος Σαμάρας" των Ωδείων
Διδασκαλία & Διεύθυνση Χορωδίας: Βασιλική Κατσούκα -Σαμαρά
Διεύθυνση Ορχήστρας: Καμπάνης Σαμαράς

 Επίσης θα υπάρξει σύμπραξη με την χορωδία του Αρσάκειου στα παρακάτω κομμάτια:
• Edelweiss – Musical “The Sound of Music”
• Τώρα που πας στην Ξενιτιά – Μ. Χατζηδάκης
• Αθανασία - Μ. Χατζηδάκης
• Ανάμεσα Σύρο με Τζιά - Μ. Χατζηδάκης
 
Φωτογραφία του Kampanis Samaras.
Φωτογραφία του Kampanis Samaras.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ

Γιατί πρέπει ένα παιδί να κάνει μαθήματα μουσικής

 

Ενισχύεται το πνευματικό δυναμικό έως και κατά 20% αργότερα στη ζωή

Η μουσική εκπαίδευση προτού ένα παιδί κλείσει τα 14 του χρόνια
μπορεί να οδηγήσει σε ενίσχυση του πνευματικού του δυναμικού
αργότερα στη ζωή του έως και κατά 20%, υποστηρίζει μια νέα έρευνα.

Ερευνητές από τον Καναδά βρήκαν, ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας ενήλικες
που είχαν λάβει μουσική εκπαίδευση στα νιάτα τους ήταν κατά 20% πιο γρήγοροι
στο να αναγνωρίζουν ήχους ομιλίας απ’ ό,τι οι συνομίληκοί τους που δεν είχαν λάβει μουσική παιδεία.
 

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ

Kampanis Samaras

 


ΧΟΡΩΔΙΑ ΝΙΚΟΣ ΑΣΤΡΙΝΙΔΗΣ-NIKOS ASTRINIDIS CHOIR
"Χριστουγεννιάτικες Καμπάνες", στο Μέγαρο Μουσικής Θεσ/νίκης στις 17/12/2012.
Διεύθυνση:Καμπάνης Σαμαράς

 


"Santa Claus" performed in Thessaloniki's Concert Hall (Megaron) at 17 December 2012.

Conductor: Kampanis Samaras

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Η σημασία της μουσικής στα παιδιά

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ           
Ο Πλάτωνας έλεγε:
«Η εκπαίδευση στη μουσική είναι ανάγκη επιτακτική γιατί περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο ο ρυθμός και η αρμονία επηρεάζουν το ενδότερο κομμάτι του εαυτού μας, και ο καθένας από εμάς θα πρέπει να ξέρει πως να το χαλιναγωγήσει.»
 
Η μουσική επηρεάζει τον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών, βοηθά στην ανάπτυξή τους και στη διαμόρφωση μιας ισορροπημένης προσωπικότητας.
Η αξία της μουσικής εκπαίδευσης είναι κάτι που έχει αμφισβητηθεί όχι μόνο από γονείς αλλά και από εκπαιδευτικούς, πιο πολύ από οποιαδήποτε άλλο είδος μόρφωσης.
Ζώντας σε μια κοινωνία που η βασική απαίτηση και αναγκαιότητα κατά παγκόσμια βάση, είναι η ικανότητα να βγάζουμε χρήματα οι εκάστοτε υπεύθυνοι για την εκπαίδευση των παιδιών μας αλλά και οι ίδιοι οι γονείς πολλές φορές ωθούνται στο να παίρνουν τις ανάλογες αποφάσεις.
Η ιδέα της μουσικής εκπαίδευσης από μόνη της είναι καλή. Λίγοι θα έλεγαν ότι δεν θα ήθελαν τα παιδιά τους να ξέρουν κάτι από μουσική. Μα στην ουσία σαν προτεραιότητα, η μουσική εκπαίδευση δεν είναι στη κορυφή των προτιμήσεων όταν οι γονείς βάλλονται από τα πρέπει της σύγχρονης κοινωνίας.
Οι γονείς προτιμούν τα παιδιά τους να μάθουν μια ακόμα ξένη γλώσσα από ότι να μάθουν πιάνο.
Όμως, τα οφέλη της μουσικής στην ανάπτυξη του παιδιού είναι πάρα πολλά και θα πρέπει να εκπαιδευτούν οι γονείς, ώστε να πιστέψουν και οι ίδιοι για την αξία και την προτεραιότητα αυτής της βασικής τέχνης.
Μέσα από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, αποδεικνύεται ότι τα παιδιά που μαθαίνουν από πολύ μικρά μουσική, μαθαίνουν ευκολότερα στο σχολείο. Γίνονται καλύτεροι ακροατές και συγκεντρώνονται πιο εύκολα.
Σε μελέτη που έγινε αποδείχτηκε ότι οι μαθητές που είχαν παιδεία στη μουσική ήταν πιο σωστοί στην οργάνωση της σκέψης τους και στη νοητική τους ευελιξία.
Τα παιδιά που μαθαίνουν από νωρίς κάποιο μουσικό όργανο αναπτύσσουν γρηγορότερα της φυσικές, πνευματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Μαθαίνουν την ομαδική δουλειά, κινούνται ευέλικτα και με την αποφασιστικότητα που χρειάζεται η επιτυχία του συνόλου και του ατόμου με αποτέλεσμα να ευνοούνται αργότερα στους ίδιους τομείς που απαιτεί η σύγχρονη προσφορά εργασίας και όλα αυτά απολαμβάνοντας την υγιή και θετική συμμετοχή σε ένα σύνολο με φίλους.
Πέρα από τα αυτά, η μουσική αναπτύσσει την δημιουργικότητα και την φαντασία, καθώς και την έκφραση. Προσπαθήστε λοιπόν να ενθαρρύνεται τα παιδιά σας να ασχοληθούν με την μουσική.